nedbäddad

Ligger nedbäddad i sängen och väntar på att min älskling ska ringa. Har precis kollat på filmen som jag skrev om igår "Till det som är vackert", och det kan ha varit en av de konstigaste filmer jag sett. Ser man den så märker man hur lätt det är att tappa förståndet och hur lätt ens påhittade tankar kan styra en. Läskigt! Det var riktigt bra skådisar dock, så det lyfta ju hela filmen mycket! Jag vet inte om jag vill tipsa er om att se den... Jag känner mig konstig efter att ha sett den, och att krypa ner själv i en stor säng nu känns inte optimalt.

Men som sagt, gillar ni såna filmer så kör på!

Nu ska jag sova, för imorgon väntas storstädning, plugg och ölkväll med mina kära vän My! Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0