övningskörning

Kom precis hem efter att ha övningskört i en timme med min syster. Det gick jättebra, och framförallt så gick det framåt! Känns jättebra:)

Nu ska jag fixa mig lite, för fick ett samtal ifrån en kompis om att jag måste hänga med på en "hemlig" grej. Så det bär iväg om en stund, han skulle hämta upp mig. Jag som trodde att denna lördag skulle bli en hemmakväll och att det inte skulle hända ett skit. Men man kan ju ha fel. Vet inte hur länge jag blir borta, men har slängt in lite tidsinställda inlägg och så berättar jag självklart vad den "hemliga" grejen var sen när jag kommer hem ikväll.

Längtar till imorgon, för då ska jag övningsköra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0