papper papper papper

Sitter här igen och fixar med sökningspapper, jag förstår inte hur mycket det är egentligen!! Imorn ska jag skicka iväg de flesta så att det är gjort, så nu fixar jag det sista och ska ta med noter till min lärare imorgon så han får kolla att de stämmer!

Hade slutprov i religion idag, och det var verkligen ett stort prov. Jag satt i två timmar, TVÅ TIMMAR! Så länge har jag aldrig suttit med ett prov i hela mitt liv. Han kan verkligen sätta ihop svåra prov den där Björn. Bara massa frågor där man ska skriva långa uppsats svar. Men nu är det ju gjort i alla fall, så nu blir det ingen mer religion för min del. Hoppas på ett MVG i kursen, så håll tummarna för mig :)

Nu ska jag fixa det här sista och sen ska jag nog slappa framför tvn en stund. Ska åka och handla med mamma ikväll någon gång med! Aldrig finns det tid för vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0