paus

När man somnar vid klockan 5 bara för att man är så arg och täppt i näsan så man inte kan sova, ja då hoppas man ju att man i alla fall får sova lite längre på dagen. Men nej, självklart inte. Klockan 8 vaknade jag igen, fortfarande lika arg och fortfarande lika jävla täppt. Så det var bara att gå upp! Har inte gjort ett skit frams till nu, typ bara kollat på disney channel.

Ni har väl inte glömt att ställa fram klockan? Kul att världen ska beröva oss på en timme, för det är ju inte så att vi har lite att göra så att det blir massa tid över...

Jag känner lite såhär, jag är så jäkla arg över en sak som hände igår och jag vill inte att det ska gå ut över och på bloggen. Så tror att jag tar en bloggpaus idag, om jag inte blir på bättre humör under dagen är klart! Det är andra saker i mitt liv som också sitter på paus just nu, så det kan nog passa bra.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Klart du ska ta en paus. Ta det lungt idag och ha en riktigt mysig dag iallafall<3

Jag har med börjat känna av pollen nu. Så himla jobigt!

2011-03-27 @ 14:21:58
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0