pollenförkylning

pollen-allergin var nog faktiskt en förkylning... Jag sitter hemma och känner mig som om jag precis hart åkt in i en betongvägg, med andra ord så mår jag inte så toppen! Snoret rinner och halsen vill inte svälja. Kan ju för i helskotta inte bli sjuk nu, jag har ju sökning om typ mindre än 2 veckor... Det funkar inte, hör du mig sjukdom?!

Dock så hoppas jag att pollenet hjälper till, så att det inte bara är sjukdom. För då är jag ganska körd! Nu ska jag se på vad blir det för mat, bästa programmet!!! Efter det ska jag faktiskt bli bjuden på pizza, och det är ju alltid trevligt. Det är också trevligt att ha vänner som kommer och tar hand om en litegranna, skulle det vara en facebook-status så hade jag tryckt på gilla-knappen 400 gånger!

Förövrigt så skickade jag tillbaka nelly klänningen som jag köpte. Den var inte alls så snygg som den var i mitt huvud, så skickade tillbaka den direkt!

PUSS

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tävlar ut en jättesnygg shoppingkasse på min blogg. Var gärna med om du vill=)



http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-03-24 @ 19:55:18
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2638

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0