slappdag

Idag ska jag ha en ganska så lugn dag har jag bestämt mig för, därav det slappa klädvalet. En tröja från gina och tights från monki. Kör nog med dr martens till! Är på väg till skolan snart, och så ska jag hinna med en fika med Amanda och sen träffa Frida lite senare på dagen! Kommer bli hur mysigt som helst, bara få umgås med lite vänner i det sköna vädret! :)




Här har ni mig idag i alla fall, plattade håret med för jag orkade inte fixa lockarna. Mitt hår är så extremt slitet och jag är verkligen i behov utav en klippning... När finns tiden till det mån tro?

Nu måste jag springa till spårvagnen. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: GhosT

Så Himla snygg <3

2011-03-17 @ 12:10:20
Postat av: Mica

Håller med ! Gorgeous :D

2011-03-17 @ 14:21:57
Postat av: hanna

Men tack fina ni!! :)

2011-03-17 @ 17:26:56
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du är skitsnygg!

2011-03-17 @ 20:39:53
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0