tappat gnistan?

Just nu känns det som att det enda jag kämpar för är körkortet... Det känns som att jag nästan skiter i allt annat, och det är ju jävligt konstigt eftersom jag har sökningar till skolor om typ 1,5 vecka! Självklart så borde det ju vara det jag fokuserar på, eller att skriva min projektrapport som ska in om en vecka, eller arbetsmiljö&säkerhets provet som är på måndag.

Men NEJ, inget av det där känns intressant i min hjärna. Inte ens mitt privatliv känns intressant, jag har typ ingen lust med människor och jag bara känner mig helt avslagen. Jag har inte ens pratat med min pojkvän på 2 dagar... Kanske är det för att jag är sjuk, kanske har jag en jävla depp-period. JAG VET INTE! Jag vet dock att jag inte vill känna såhär, så jag ska försöka ändra på det!

Jag och mamma ska hyra en film nu och käka fruktsallad, sen så ska jag gå och sova! Imorgon har jag bestämt mig för att jag ska fixa lite av de här sakerna och jag har gjort ett schema för det. Kanske visar er det imorgon. Självklart så ska jag övningsköra också, och imorgon står det backning på schemat igen för nu ska jag få kollen på det!

Förlåt för mycket text... Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0