-----

Idag är jag nästan tröttare än vad jag var igår kväll, om det är möjligt. Hela mitt huvud känns helt mjöligt och jag vet inte ens vad jag tänker haha...

Idag ska jag ner till skolan för att ställa in alla instrument som vi hade igår på spelningen, sen ska jag åka hem och skriva en grej till tidningen och skriva en sak till skolan. Sen ska jag hinna övningsköra ikväll med och åka förbi och hämta en grej i eneby.

Japp det var min dag, får se hur mycket av det där jag hinner med med den här tröttheten. Nu ska jag i alla fall lägga mig i soffan i en halvtimme igen och se om jag blir bättre! Det var inte så kul när jag både vid klockan 2 och 4 var tvungen att gå upp och ta nässpray för jag inte kunde andas haha.

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Ha en fin dag kram

2011-05-29 @ 13:58:26
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: Sofie

fin blogg

2011-05-29 @ 14:10:59
URL: http://nattstad.se/tresmåapor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0