avbockningsdags

Känns rätt skönt att jag kan bocka av lite saker nu på min milslånga att göra-lista!

Jag har fixat ett superfint hus i Lindö där jag ska ha min studentmottagning efter utspringet! :)
Jag har kollat upp allt så jag inte ligger efter i arbetsmiljö&säkerhet
Jag har tagit reda på vad jag fick för betyg i Naturkunskap A
Jag har fixat ALLA studentkläder
Jag har bokat in en klipptid så mitt hår går att ha normalt (alltså lockigt så jag slipper platta) till studenten

Det jag måste göra idag är att skicka in lite viktiga papper till en skola, övningsköra, gå och köpa ett par skor som jag lagt undan och fixa en gammal läxa som jag har skjutit på allt för länge.

Jag ska också skriva en lista på vilka som jag ska bjuda till studenten och börja fixa inbjudningskort. Om jag orkar så ska jag också börja skriva på en inlämning i Arbetsmiljö&säkerhet om jämställdhet!

För alla er som läste allt detta, GRATTIS!

För er andra, BÖVELEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0