godnatt

Jag ger upp nu! Har suttit hela kvällen, och jag är nästan färdig. Får fixa det sista imorgon på morgonen, och jag hoppas att vi får lite tid på lektionen där man kan finslipa på vissa grejer. Det känns inte som att man kommer på bra grejer när man är såhär trött ändå, så varför slösa tid om man ändå måste skriva om allt imorgon!

Så nu ska jag ringa min man och sen sova! Kommer nog slocka ganska så snabbt om jag känner mig själv rätt.

Vi hörs imorn hörni, och what's up med att kommentera?! :(

Kommentarer
Postat av: tove

Tycker synd om dig... jag och Ida satt en massa igår men så stängde datasalen...suck. arbetet är mkt större än man tror. Men snart är det över:)

2011-05-17 @ 06:24:23
URL: http://dintotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0