söndag

Åter igen så är det söndag, FAN vad veckorna går snabbt nu...

Jag tog en rejäl sovmorgon idag, eller ja jag vaknade vid 9 men låg kvar i sängen till klockan 12 haha. Det var så himla skönt att känna att man bara kunde ligga där utan att bry sig. Tyvärr så drömmer jag superjobbiga drömmar, men jag hoppas på att de ska försvinna snart!

Idag så ska jag försöka börja på en uppsats som ska va inne nästa vecka, får se hur bra det blir. Sen ska jag försöka ladda upp lite för veckan som kommer. Har två sökningar på tisdag & onsdag och så har vi konsert på fredag med NT. Se är det ju lite smågrejer där i mellan som måste fixas.

Nej nu ska jag njuta lite i solen på balkongen och sätta igång med uppsatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0