stockholm

Jag och Amanda åkte till Stockholm imorse och vi har haft en jättehärlig dag! Vi har shoppat, ätit, skrattat, gjort bort oss, druckit en drink och framförallt GÅTT väldigt mycket. Här kommer lite bilder, jag fyller på när jag får några fler av Amanda imorgon (tror jag!)


Våran goda och efterlängtade lunch efter några timmars gående!

Amanda under lunchen

Vi drog till T.G.I Fridays och tog varsin drink!

Strawberry daiquiri är grejer det!

Amanda med sin mojito :)

Jag var tvungen att prova Amandas nya skor! Galet snygga och GALET höga!!

Godis på hemresan var ett måste!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi hade en skitkul dag. Förlåt för att jag är så seg på att ladda upp bilder :P Jag lånade några av dig. Du får gärna ta av mig också :) Puss

2011-05-15 @ 15:30:46
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0