tur

Gick runt till båda Kicks butikerna men där var Rainbow connection helt slut. Så blev jag lite deppig för ville ju verkligen ha det finfina lacket! Efter en tur inne på Åhléns upptäckte jag att de också sålde O.P.I, men även där var lacket slut. Så jag gick och kollade på parfymer, och där står det ett lack! Någon som troligen inte orkat ställa tillbaka det, och där stod bara för mig att ta! Så jag var snabb med att plocka åt mig det, och nu är jag en stolt ägare till det härliga lacket Rainbow Connection!

Unnade mig även ett annat lack som är superfint från Isadora + en ny primer!






Var svårt att få en bra bild på lacket nu, hade så konstigt ljus. Men ska visa er bättre när jag har målat på alla naglarna! Jag tycker det är kul att man kan ha det på så olika sätt. Måla hela nageln full med glitter, eller bara dra ett lager så det blir lite mindra glitter eller varför inte köra på lite fransk manikyr med bara glitter?

SNYGGT, och jag älskar mina två nya lack!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Coolt! Det där nagellacket var menat för dig! :D

Men du är du ledig i helgen på dagarna?

2011-11-30 @ 22:16:05
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0