på jobbet

Står här på jobbet och hänger lite, det är väldigt lite folk i butiken... Jag kan se ungefär 1 person på min avdelning förutom mig, så med andra ord är det ganska så chill. Tänkte blogga lite, även fast jag inte får!

Ikväll ska jag ta tag i problemet med varför jag inte kan lägga in stockholmsbilderna, igår var jag alldeles för trött för att ens ta upp datorn när jag kom hem!

Nej, nu är det nog dags att gå ut och plocka lite bland skivorna&filmerna! Jobbar på Media-avdelningen idag, jag hoppar runt lite i hela varuhuset, KUL!




Med denna pojk jobbar jag idag, fast han kommer inte förens vid 14.00 och min chef är på möte så är helt själv här... buhu

Kommentarer
Postat av: Dennis

Om jobbet ändå var sådär chill härborta med!



sv: haha, lite som knäckebröd, fast saltare. Knaprigheten är det nog väldigt lika :P

2011-09-09 @ 18:38:47
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0