självisk

jag har märkt att jag blivit så fruktansvärt självisk i vissa situationer. det finns liksom vissa situationer då jag vill att allt ska handla om mig och jag vill inte höra något annat för då blir jag sur. och vafan är det för stil? vad gör man åt saken? är det en sak som går att göra något åt? för det känns som att jag har försökt att inte vara på det sättet, men det går fan inte att vara på nått annat sätt.

men är det för mycket begärt att man ibland vill att det bara ska handla om sig själv? det kanske är mänskligt och normalt. jag känner liksom bara inte till det på detta sätt. känns skrämmande.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag kan tycka att det är bra ibland att vara självisk. Då styr man över sitt liv och bestämmer över det. Det är ju så alla egentligen vill ha det. Så det är ganska modigt att våga vara självisk ibland :)

2010-08-24 @ 18:21:26
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0