stockholm

jo, jag var ju i sthlm igår. handlade lite saker. får se om jag lägger upp vad jag handlade, men då måste jag ladda batterierna i kameran och det är ju sååå jobbigt ;)

det hände lite saker som inte var så roliga med uppe i huvudstaden. men det är för personligt för att ta upp här. och de enda som vet är de personer som var med plus benjamin. och det är så det ska få vara också!

nu idag är det ju söndag om någon hade missat det. och jag kommer att tillbringa min dag i soffan då jag knappt kan röra mig... kanske tar ett bad lite senare!

tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: Cheating

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-05-16 @ 08:41:41
URL: http://cheating.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0