dagens val

idag hade jag på mig detta. bara sköna kläder.


väst - jc, klänning - indiska, skor - scorett

idag var ju som sagt min sista jobbdag för denna sommar. känns faktiskt otroligt skönt, men på ett sätt lite tråkigt eftersom man delat varenda dag med sex andra människor, självklart ses vi i skolan sen. men ändå!

efter vi hade slutat så drog jag med mamma till espresso och köpte kaffe och en frapino!!! så gott. så åkte vi till maxi för jag var på jakt efter en ny bh. kom därifrån med en väska och en bh. kan visa de imorgon!

för imorgon väntas det en liten omflyttning i mitt rum, så ska försöka ta fram min kreativa sida så det blir någorlunda okej! visar kanske en bild på resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0