upptäckt

jag förstod nyss en sak.

och jag måste varit blind om jag inte sett den innan. det är så lustigt att en person som man står nära lyckas hålla sånt hemligt. på ett sätt så är det fascinerande, på ett sätt bara skrämmande att veta att man själv delat med sig av alla sina egna problem men sen upptäcker att den inte gjort detsamma tillbaka... men, vad ska man göra liksom. det är väl i den här åldern man ska märka vilka som är helt riktiga eller? eller vilka som håller tillbaka saker som är viktiga för dem.

men sen tänker jag att det kanske är en sak som den personen inte sagt till någon, för att den verkligen vill hålla det för sig själv. och då hoppas jag att jag inte tränger mig på genom detta inlägg ifall den förstår. men jag är din vän, och vill att vi ska dela allt!


Kommentarer
Postat av: Ovejohanne

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-07-11 @ 10:43:45
URL: http://ovejohanne.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0