dagen

Dagen idag blev en fixardag. Hade ju tänkt att dra ner på stan och kolla mellandagsrean, var sugen att kolla på Monki men får ta det i Göteborg! Får tvinga med Benjamin dit :)

Hann till och med med att städa rummet, och det händer ju inte ofta kan jag säga. Är nog en av de värsta i Sverige på att slänga kläder och allt annat på golvet. Har dock hört att det bli tvärtom när man flyttar till ett eget place sen, då städar man tydligen hela tiden...

Det bästa vore väl att vara något mitt emellan! Eller så tvingar man sin man att städa hihi!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaa visst fick jag många saker. Mår faktiskt lite dåligt över det för det var mer än förväntat. Men men!

Jag har blivit sjuk och mår dåligt över det men allt är annars bra. Jag har ju inte ryggskott som dig. Tkr så synd om dig :(

Hoppas du är bättre nu eller hur är det?

2010-12-28 @ 20:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0