Drömmar

Idag har jag sovit väldigt dåligt på grund av min älskade rygg. Även fast jag sov dåligt så har jag hunnit med väldigt mycket drömmande.

Jag vet inte om allt var i samma dröm, men jag vet att jag hamnade i en musikvideo där Andreas Weise var sminkad till tusen och sjöng någon dålig jullåt. Sen fick jag också veta att han var gay, så om det kommer ut till offentligheten någon gång att han faktiskt är det så kan ni ju komma ihåg att det var här ni läste det först! haha.

I nästa dröm (eller om det var samma?) så blev jag helt plötsligt tillsammans med en barndomskompis till mig, och det var så sjukt kul. Detaljerna där behåller jag nog för mig själv :)

I nästa dröm så skulle jag tydligen åka på en simtävling i Kina. Fast när jag kom dit så var det inte en vanlig simtävling, utan man skulle ha klänningar och massa konstiga saker på sig och simma med dom! Så jag fick aldrig vara med och tävla eftersom jag inte hade någon klänning med mig. Det roliga var ju att vi åkte buss till Kina, och där var då den här barndomsvännen med då (min pojkvän i drömmen haha) men under resan så förvandlades han till en annan kille som jag känner. Och vi hoppade över lera och hade så himla kul. HAHA

Stört sjuka drömmar, men det var det enda roliga som hände denna natt i alla fall!

Undrar om man drömmer att man blir tillsammans med andra folk när man är arg på den man egentligen är tillsammans med?



http://hemmating.se/images/V1020%20MINNS%20%20DR%C3%96M%20%20LEV%2032x50.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0