Ett försök

Hej på er denna soliga, men kalla, söndag!

Jag har gjort ett tappert försök i att sminka mig och fixa så jag inte ser ut som en död zombie (som jag faktiskt gör under allt skräp!) eftersom vi har Luciakonsert med skolan idag!

Norrköpings Lucia ska krönas (ni vet min kompis Frida som jag har skrivit om) och då är min skola med och sjunger massa hemska luciasånger. Det är verkligen inte min grej, men vad gör man inte för sakens skull! :)

Så vid 11.15 ska vi infinna oss i De Geerhallen för massa övning, sen är konserten klockan 16 om jag inte har helt fel! Sen när den är slut drar vi alla till Stadium Arena och går luciatåg på Dolphinsmatchen (alltså basket för er som inte visste det, haha)...

Ännu en fullspäckad dag när det enda jag behöver är vila och sömn. Det jobbiga är ju att jag inte kan sova, för varenda himla gång jag lägger mig ner proppas jag igen och kan inte andas. Vilka problem man ska ha!



Idag kör jag i alla fall på en svart lång kjol, en beige tröja över det och mitt NYA HALSBAND ifrån hm :)

Jag har även plattat håret haha. Allt för att jag ska se så pigg ut som möjligt hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0