förbannat också!

Ja, då sitter man här i skiten igen då!

Jag kom inte upp till skolan pga ryggen, så ska åka dit lite senare för man kan ju inte missa dom sista dagarna nu plus att vi har konsert ikväll!

MEN MEN MEN OCH MEN igår satt jag och skrev mitt religionsarbete, har redovisning imorn, och så valde jag att lämna datorn på så att jag bara kunde fortsätta nu på morgonen. Dum som jag var sparade jag det inte eftersom jag trodde att det skulle stå kvar så som jag lämnade det! ICKE SA NICKE, datorn hade valt helt ensamt att starta om sig. Och därmed försvann hela mitt arbete. Stackars mig säger jag ...

Så nu vet jag inte när jag ska hinna göra klart det, för försöka hinna göra lite nu sen så får jag väl sitta uppe hela natten lång. Det värsta är att jag bara kan sitta i den här himla datastolen i typ 10 minuter, sen måste jag upp härifrån för att ryggen havererar. Det är inte lätt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0