hemme

Ja då var man hemma i Norrköping igen då. Känns rätt så skönt faktiskt, borta bra men hemma bäst right?

Beger mig ju iväg igen på onsdag, då styr jag kosan mot Göteborg där jag kommer fira nyår med min Benjamin! Vet inte hur länge jag stannar där, men det blir nog toppen.

Imorn ska jag packa, kanske dra ner en sväng på stan och kolla på Norrköpings mellandagsrea och kanske ta en fika med min vän Frida. Annars ska jag försöka ta det så lungt som möjligt, jag har ju liksom lov?!

Nu ska jag bara lägga mig i soffan och titta på tv hela kvällen! :)

puss och ha de skönt

Kommentarer
Postat av: Ida

Meen jag har inte fått nåt skickat från däj.. :P

Joorå, skön schysst jul ju! :) Kul kul! Hur haru haft det? puss

2010-12-27 @ 21:59:56
URL: http://iswa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0