Inget blir gjort

Ikväll är min sista kväll som hundvakt, och det tackar jag för. Det är totalt jäkla utmattande när man inte är van att kliva upp vid 5 och direkt gå ut med två gala hundar.

Ja det blir mycket hundtjat just nu, men det är bara för att jag är så trött på det. OCH så himla trött överlag, jag kan knappt sova, jag somnar men så vaknar jag direkt och kan inte somna om. Så ligger jag och glor i taket tills klockan 4 och sen ska jag upp 5 igen. Så just nu är jag inte på topp direkt!

Imorn är det torsdag för er som inte har koll på det, tänkte bara meddela det!

Imorgon kväll får jag också äntligen sova i min egna underbara säng. Den har jag saknat!!!!

Nämen annars då? Inget, inget och åter inget. Skolan stressar som vanligt och inget blir gjort. Det är lite så jag och alla andra lever just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0