Smask

Bland det värsta jag vet här i världen, förutom alla självklara grejer som krig och sånt, så är det när folk smaskar när de äter! Jag får panik, och idag var en av de värsta smask-upplevelser jag haft.

Vi satt och åt, och så hör jag ljudet. Och det kom inte bara från en person utan ifrån två. Ett tag kändes det nästan som att det var ett skämt, men sen insåg jag att det nog är så de äter. Med öppen mun och ett enormt smask (PLASK!) för varje tugga...

Jag höll på att börja gråta, och kunde inte säga ett ord under hela middagen...

Så nu sprang jag ner till nedervåningen där Benjamins data fick bli min räddning. Jag skakar fortfarande av obehaget och hör smasket inuti mitt huvud!

USCH :(

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åååh jag fattar panikkänslan!

Jag ska va med Erik hos någon kille han kände. Hoppas det blir kul eller att alla gör så att det blir kul!

Men men. Bra att det är bra med din rygg. Tänker på dig! Hoppas du får ett bra nyår också!

2010-12-30 @ 16:47:48
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0