Tejpad

Åkte till sjukan idag med min lilla rygg, och som jag visste så var det ju fel på den ...

Fick träffa en sjukgymnast som klämde och kände vilket gjorde så jävla ont, och hon sa att ryggskott var det definitivt men också fel på en disk (kommer inte ihåg ordet hon sa). Sen så hade det gått upp vidare i ryggen upp mot nacken, och det var tydligen inte alls bra! Så det kändes ju inte så kul att höra.

Så nu får jag inte sitta, utan bara stå eller ligga ner. Men hur kan man undvika att sitta hela tiden? Går ju inte...

Nu får jag gå runt med den här tejpen som ska hålla det stabilt och varmt just där tills på torsdag, då sjukgymnasten ringer mig och pratar lite om hur vi ska gå framåt nu. Känns ändå skönt att få hjälp!



knöligt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0