tv sminkning

Ja, hemma igen då. Det roliga var ju att jag kom hem halv 5 imorse istället för halv 10 igår kväll... Ett tåg spårade ur, mitt tåg stod stilla i 4 timmar utan värme. Ja det var en söndagskväll från helvetet om jag ska vara ärlig...

Så idag gick jag inte till skolan, men ska dit om en halvtimme för att vara med på kören, eftersom vi har ett luciatåg ikväll. Känner inte att jag har någon lust med det, men det känns ändå okej. Det är ju lite mysigt!

Jag var ju i alla fall på tv-inspelning till Vem Vet Mest igår, och det var kul! Man fick skriva på massa avtalspapper så jag kan tyvärr inte säga hur det gick. Men om ni tittar på Svt2 den 24 januari kl. 19.00 så får ni se resultatet!

I tv ljus ser man ju blek ut, så jag blev sminkad i typ 3 färger för mörkt, PLUS läppstift och massa skit. Syns kanske inte så mycket på denna bild, men det var sjukt hur mycket smink jag hade på mig haha!



Nu ska jag försöka äta någonting. Min hals är inte som den borde efter 4 timmar i kyla: dvs jag är förkyld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0