torsdag


min bästa vän är
ett fåtal personer som jag har i min närhet, och alla är helt underbara på sina egna små vis.

när jag borstar tänderna
gör jag alltid fula miner till mig själv i spegeln med massa skum runt munnen.

när jag lagar mat drömmer jag att jag är en mästerkock och att allt jag lagar ska smaka fantastiskt!

jag är rädd för att mina undermedvetna känslor ska attackera mig som en bomb. 

den värsta känslan är känslan av okunnighet.

den bästa känslan är lycka.

http://2.bp.blogspot.com/_v2VksLzLiDo/SjwjrGO3-sI/AAAAAAAAGCA/vj1ayffBn1U/s400/web-ta-svard-i-ljussken.jpg

jag är bäst på
att säga vad jag tycker. och att måla naglarna!

jag är sämst på att inse att jag faktiskt kan!

jag lyssnar på en spellista som heter "spårvagnsresa" varje morgon när jag åker till skolan.

jag pratar alltför ofta om saker som ingen förstår.

jag tycker om
att sjunga mina favorit jazzlåtar, att läsa böcker i skenet av ett levande ljus, att åka bil med fina vänner, att höra orden "jag älskar dig", att vakna upp i famnen på någon och att se när vänner skiner upp av oväntad glädje.

kärlek är
meningen med allt. vänner, familj och pojkvän.

http://ss11i01.stream.ip-only.net/images/blog/images/entries/60/99/67/1327/9bbd2376df53dbd7


i somras hade jag en utav de bästa sommartiderna jag någonsin haft! det var vackert och svettigt.

sist jag grät var idag. känslor som bubblade upp och inte ville stanna inne.

när jag vill tänka blir jag tyst och drar mig till ensamheten.


när jag bakar tenderar jag att äta lite för mycket smet.

just nu tänker jag på hur töntigt jag tycker att paradise hotel är.

idag har jag
spelat musik med duktiga människor och åkt bil med Jonathan.


http://www.nogg.se/upload/1/BloggPhoto_203557solnedg%C3%A5ng2.JPG

ikväll ska jag äta mat och titta på Lyxfällan.

imorgon kommer jag gå med Jocke och kopiera noter nere hos symfoniorkestern, och förhoppningsvis(!) ha en mysig kväll med några av de bästa!

min mobiltelefon är
den apparat jag inte skulle kunna leva utan.

när jag vaknar på morgonen
önskar jag att jag kunde få ligga kvar en stund till.

om jag var ett djur skulle jag vara en svart panter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0