pengar

fick ta ett litet stopp i det som kallas att glömma allt över sommaren och springa till datorn och betala lite räkningar och skicka iväg lite mail som skulle skickas iväg senast IMORN! så var verkligen tur att jag kom på det.

var precis och handlade lite mat med, så vi har något att äta här ute på landet i värmen.

imorgon så ska det bli 27 grader här, så då blir det väl att sola och bada hela dagen. idag så är det inte lika varmt men det är ändå skönt. det är skönt om det inte är så varmt hela tiden så att man kan få en paus i solandet med. annars så kan man ju drabbas av solsting, något som jag tror att min minsta kusin har dragit till sig. hel knäpp...

men nu ska jag nog lägga mig i soffan och titta på lite fotboll, det är ju holland-slovakien just nu på 4an. och självklart så sitter benjamin bänkad, så dit beger jag mig nu!

PUSSEN

Kommentarer
Postat av: idut-butte

hej buttebutt. vet du möjligen hur man skaffar reklam på bloggen för att tjäna lite cash cash baby ;) ? haha!

Måste man köpa pro då eller? klitt. pussen

2010-07-02 @ 00:17:18
URL: http://idaslashwhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0