09.11

kom precis till skolan så att jag skulle hinna skriva ut min redovisning som jag ska ha om en halvtimme.
dum som jag är så orkade jag inte sitta uppe till typ kvart över 12, utan jag valde att lägga mig vid typ 3 minuter över eftersom jag då tyckte att kollektionen skulle ha kommit upp på internet. så det blev att beställa nu på morgonen, men självklart så var det som jag ville ha mest slut då. de apsnygga byxorna!
så blir att springa ner till stan direkt efter min lektion och köpa dem ifall de finns i affären.

en annan sak som jag blir så fruktansvärt arg på är att jag beställde en skinnjacka från hm den 16 mars, och har jag fått den? NEJ...   förra veckan fick jag ett mejl om att den skulle komma den här veckan, den här veckan får jag ett mejl om att den ska komma om 3 veckor. snart har jag väntat i 3 månader. så jävla dåligt och jag blir ARG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0