äntligen!

de senaste timmarna kunde inte ha blivit bättre!

först hade jag en helt underbar lektion med Markus,
det var så skönt att bara få sjunga ur sig massa känslor som man samlat på sig under några dagar.
fick massa bra respons med så det kändes hur kul som helst.
vi testade också lite nya saker som förhoppningsvis kommer att bli awesome när jag lärt mig dom ordentligt!

sen direkt efter min lektion så fick jag reda på en annan FANTASTISK sak...

JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB!!
åh gud vad det känns skönt. fick först ett nej från det stället jag fått på, men så hade dom fått en som tackade nej så då fick jag ta hennes plats. känns hur kul och härligt som helst.

så nu känns det lite lättare att hantera sånt som är tufft och jobbigt när man har lite bra saker att lägga på sidan om, så man kan tänka lite på båda liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0