dyrt

på lite mer än två veckor har jag lagt ner 1200 kr på medicin.
idag fick jag gå och köpa ny antibiotika för 300 kr eftersom den jag fick i fredags inte har hjälpt.
jag tycker faktiskt att om en medicin som en läkare gett en inte har hjälpt så borde de ersätta den, antingen att man får den nya gratis eller pengarna tillbaka. det är helt sjukt att de bara ska proppa på en massa medicin som man inte har nått val om man ska betala eller inte om man ska bli frisk. det gör mig så fruktansvärt arg.

sen när ska det vara så dyrt att vara sjuk och vilja bli frisk?
skulle jag inte köpa den här medicinen som jag nu gjort för 1200 kr skulle jag ju inte kunna gå upp ur sängen.
sen att den gör en helt snurrig i skallen är ju en helt annan sak.

USCH FY OCH BLÄ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0