fortsätt simma, fortsätt simma!

om ni inte sett hitta nemo så måste ni se den snarast!
jag bara älskar Doris, den blå fisken som lider av minnesförlust typ.

idag har väl inte varit någon speciell dag.
var på sjukhuset i vad som kändes som en evighet,
den mesta tiden halvnaken dessutom.
sen drog jag till optiker persson för en synundersökning.
sen till skolan där jag insåg att jag nog är lite sjukare än vad jag vill tillåta mig själv att vara.
så då var jag tvungen att åka hem och lägga mig och sova.

nu har jag vaknat upp ur min sjuk-koma och tänkte ta mig något att äta.
sen blir det väl lite tv-tittande och sen sova igen!
imorgon är det ju nationella prov i engelska igen, så då måste man ju vara lite på alerten eftersom jag siktar på de höga betygen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0