Efter en fika

Kom precis hem efter en fika med Frida! Det är alltid härligt och jag älskar att vara runt henne. Hon ger mig alltid så positiva känslor och jag känner mig alltid glad vare sig vad jag är för på humör!

Men nu när jag kom hem så är det fasiken inte roligt. Jag mår så jävla pissigt när jag blir osams med människor jag älskar. Ledsen och arg samtidigt, och jag vill bara lösa det.

Jag behöver sällskap just nu, och det jag mest skulle behöva skulle vara en kväll med Ida. Jag behöver skratta som vi gör och jag behöver glömma allt annat och bara prata och ha en sån freak kväll som vi jämt hade förut. IDA IDA IDA

Ingen aning om vad kvällen kommer att bjuda på. Förmodligen drar jag till min vän rakt över gatan eftersom jag känner att jag inte vill vara själv just nu. Jag skakar och känner mig helt förstörd, brukar verkligen inte känna såhär.

Nu går jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0