Saxofon gås

Kom just hem efter ännu en intensiv dag. De verkar aldrig ta slut.

Dagen har i alla fall bjudit på ganska så mycket spelande under skoltid, och en lektion där jag somnade ett flertal gånger. Jag fick också reda på att jag har fått MVG på en uppsats och ett prov i Religion, det kändes så extremt himla skönt!

Efter skola så blev det en fika med Mallanbrallan och några tjejer, och sen lite häng på Eriks axel i en soffa och en en stunds konsert med Idapida. Vi drog dock i pausen för vi kände att vi behövde komma hem en stund!

Så nu sitter jag här och tittar på Grey's anatomy och sen ska jag gå och lägga mig. Fick ju som sagt ingen sömn alls inatt, så ska försöka ta igen den inatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0