trött söndag!

Här sitter jag i min sovtröja under en filt och har planerat att sitta här hela dagen, kanske tar jag fram naturkunskapsboken och läser den. Jag har visst läxförhör på det imorgon, hoppsan.


En trött tjej med morgonfrilla

Ni vet det inlägget jag skrev om min vän som inte är så mycket till vän längre?! Jag fick ett samtal ifrån "den" (den kände väl på sig att han/hon var den "skyldige" haha) där jag fick ett mils långt utlägg om hur ledsen han/hon var och hur allt skulle bli så mycket bättre! Jag tror inte på en förbättring, men jag tyckte att det var lite roligt att man kan känna på sig när man gjort något som inte var på den positiva sidan!

Nu ska jag fortsätta titta på Huset fullt som går på Tv4 komedi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0