Utmaning ?

Utmanad

jag har blivit utmanad av Amanda

4 tv-program jag gillar; Grey's anatomy, Grannfejden, Lyxfällan och family guy

4 saker jag har gjort idag; packat, ätit mat, åkt tåg och kollat på tv.

4 saker jag längtar efter; Att ta studenten, att flytta ihop med Benjamin, att åka tillbaka till London och att få gå och lägga mig om en timme!

4 saker på önskelistan; Få mitt drömhus och drömbil, kunna försörja mig på det jag vill, få perfekta barn!

4 saker jag avskyr; Avundsjuka, människor som utnyttjar, makt-kåthet och fötter

4 saker jag tycker om; Jazz, Benjamin, alla vänner och skor!

4 saker jag har ätit idag; Tacos, makaroner, bulle och choklad

4 saker om mig själv; Omtänksam, lyssnar, humörsvängningar och snabbtänkt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0