båtar

ja. det var ju då detta med båtar... min vän ida tjatar varje dag om att jag måste blogga om alla mina fina båtar som jag äger! men jag har inte velat skryta. men nu har jag väl inget val längre...

här är min lilla leksak som jag brukar cruisa runt i på somrarna!


en annan liten båt som jag brukar åka runt på när jag tillbringar flera månader på min privata ö i karibiska havet!


och här är båten som jag brukar ta till skolan och sånt. den är så smidig att ta sig fram med!



... om sanningen ska fram så är jag faktiskt rädd för att åka båt. det gungar för mycket!


Kommentarer
Postat av: Mica

hahaha!

underbart

2010-10-12 @ 13:56:43
Postat av: iswa

asså tack för att du äntligen skriver om detta. jag gråter :'-)

Det är ju jag som står på första båten ju! Minns det dagen, de va då vi träffa dom där snygga spanjorerna Carlos och Juentes! vilka babessssss <3

2010-10-12 @ 22:30:58
URL: http://iswa.blogg.se/
Postat av: Jacobgunhild

Good web with cool info. Thanks.

2011-09-19 @ 07:17:18
URL: http://jacobgunhild.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0