den första snön har fallit

Norrköping har fått smaka på sin första snö under natten, och jag låg vaken och såg den falla emot marken. Även om det bara är ytterst lite, så är en liten del av asfalten vit och jag tycker ändå att det är rätt mysigt.

Jag gillar egentligen inte vintern för att det blir så förbannat kallt. Men det är ändå mysigt att vira in sig i massa varma filtar och ha massa kläder på sig. Jag har nog en liten hat/kärlek till vintern!

Kommer ihåg för längesen när det var snöstorm och alla blev insnöade i Gävle. Jag var där och blev allvarligt talat insnöad. Vi kom knappt ut ur huset! Även fast man som barn tyckte att det var häftigt att gå uppe på alla bilar, så var det ändå lite läskigt att snö kan göra så mycket skada.

Vad tycker ni om vintern?

http://jbsaint.files.wordpress.com/2009/12/vinter.jpg

Kommentarer
Postat av: Abdirahmanenya

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-05-19 @ 13:52:52
URL: http://abdirahmanenya.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0