vad har värde?

Har suttit och tänkt mycket på vad som verkligen har värde i mitt liv, och kom fram till att jag den senaste tiden nog inte lagt min prioritet på det viktigaste. Jag måste verkligen sätta mig ner i lugn och ro nu och verkligen bestämma hur jag vill lägga upp min tillvaro den närmaste tiden. För annars så kommer jag att gå under! Jag måste ha konkreta mål, speciellt nu på höst/vinter-halvåret, jag faller jättelätt ner i den berömda "höstdepressionen". Men den här hösten har jag varken tid eller lust med det. Jag har inte riktigt orken att ta mig igenom sådana känslor när det är så mycket annat runt omkring som behöver fokus!

Jag har i alla fall satt upp några punkter som jag har tänkt att följa.

- Ta tag i min träning igen så att det inte bara blir då&då.
- Prioritera skolarbeten framför att sätta mig framför tvn.
- Ta det där himla körkortet.
- Vara en bättre flickvän mot Benjamin, måste lära mig att inte vara så sur&otrevlig.

det är bara några punkter som jag har än så länge. Vet inte om jag kommer att skriva allt här, men ni kommer ju att få följa min kamp emot höstkänslorna!

För att jag ska få lite perspektiv och ork till att ta tag i allt detta så ska jag försöka att åka till min mormor och morfar i Gävle i helgen. Skulle vara väldigt skönt att bara få komma bort från Norrköping en stund och ladda lite energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0