besviken

jag blev så besviken igår när jag skulle kolla på filmen så det blev inget mer bloggande för min del. smörgåstårtan var nämligen inte alls god, och eftersom jag hade hyrt filmen på ifrån telia på tvn så gick hyrtiden ut så jag hann se halva filmen ungefär. så då förstördes allt och jag blev deppig...

men en ny dag och nya möjligheter.

idag så har jag repat lite på monologerna, det går dock inte alls bra så vet inte riktigt vad jag ska göra med dom. jag lyckas aldrig lära mig dom utantill... men det kanske löser sig det med, vem vet?!

sen så har jag ändrat om alla virusprogram på två av datorerna och sånt. inte alls intressant utan bara tråkigt!!

Kommentarer
Postat av: Samuelmariam

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-08-25 @ 17:18:56
URL: http://samuelmariam.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0