migrän

det är inte alltid roligt att man vet att man sitter på en migrän-diagnos och att det kan bryta ut lite när som helst. som idag till exempel. satt på min lektion och kände att det var på gång, så det var bara att blunda för resten utav lektionen och försöka ta sig hem så fort som möjligt och proppa i mig medicin. sen var det bara att lägga sig i sängen och sova. så har sovit fram och tillbaka sen klockan halv 2. så nu vaknade jag på riktigt och det känns en aning bättre så tänkte se om jag kan försöka läsa lite. annars så är det bara att lägga sig igen.

det är inte roligt!!!

jag hämtade förresten ut ett paket igår som kommit på posten, vill ni se vad det innehöll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0