ett nerpackat liv

Tänkte att jag skulle packa upp alla mina saker eftersom jag kom hem från Göteborg idag, men sen så kom jag ju på att jag åker ju till Skåne på torsdag och då är det egentligen ingen idé att packa upp allt eftersom jag måste packa ner allt imorgon kväll igen då...

Just nu känns det rätt så tungt att leva ett liv nerpackat. Jag har ingen aning om vart alla mina saker är för allt är nedtryckt och ihopknölat och vissa saker har jag glömt lite här och var. Längtar tills allt detta är över!

Den närmaste tiden ser ut såhär:
- torsdag åker vi till skåne
- lördag åker vi till danmark
- lördag-söndag åker vi hem
- fredag åker jag till göteborg
- söndag hem igen
- onsdag åker jag till ljungskile
- förhoppningsvis åker jag hem på onsdagen också!

Efter det stannar jag nog hemma ett tag i alla fall, för då är det bara en månad kvar tills studenten!

(jag får i alla fall många sj-prio poäng just nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0