frulle

Slänger i mig en snabb frukost som består av tunnbröd med en mild smak av råg som det så fint stod på paketet! Ska åka till skolan om några minuter och ha sånglektion, ska bli spännande efter gårdagen! Efter det har jag musikteori, och jag har helt glömt om jag hade någon läxa... Får hoppas på att vi inte hade det för då är jag körd! Efter skolan så ska jag fika med Amanda, vi har inte kunnat prata på flera dagar nu för vi har bara gått om varandra, så det ska bli mysigt att bara få sitta och prata om allt mellan himmel och jord!

Kvällen ska jag tillbringa med att skriva om en text till tidningen som jag inte hunnit med än! Och BOOM där har ni min dag. Intressant va?



Jag tycker om att dricka svartvinbärssaft på morgonen! Bara så ni vet alltså, ifall ni vill bjuda mig någon gång haha

Kommentarer
Postat av: Tove

svartvinbärssaft är den bästaste<3

2011-04-07 @ 14:39:17
URL: http://dintotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0