lördag?

Känner inte alls att det är lördagskväll just nu, har supertråkigt och har ingen lust alls att hitta på nått heller. 27 dresses är filmen för kvällen, och jag har redan sett den tusen gånger. BORING...

Kanske ska jag gå och lägga mig, fast nej... Jag tror att jag ska ägna några timmar till att titta på fina skor på alla internetsidor som finns. Och om ni inte visste så har henrykole.se 20% på hela deras sortiment tills imorgon natt. Glöm inte att titta in där om ni är sugna på Jeffrey Campbell skor!

http://beccababycake.blogg.se/images/2011/jeffrey-campbell-shoes-lita-multi-glitter-010604_134158166.jpg


Här är mina favoriter ifrån Jeffrey Campbell's Lita serie. Lite dyra bara, och lite för höga, men samtidigt så GALET snygga! Synd bara att de har blivit så mainstream inom "bloggvärlden"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0