mögel

Igår hängde jag med roliga vänner och vi la oss inte förens vid 8 imorse och sen så tvingades vi upp vid halv 11 för att alla skulle åka hem. Så hem åkte jag och tänkte på vilken god frukost jag skulle äta när jag kom hem, vilken dröm! När jag väl står hemma i köket och ska ta fram allting, så ser jag till min förtvivlan att ALLT bröd vi har hemma är mögligt... Hur kan det vara möjligt att ALLT bröd var mögligt?

Det blev alltså ingen god frukost till mig, för jag är för trött för att gå ut en gång till och köpa bröd. Glöm det säger jag bara, så jag fick käka en brun banan som låg så ensamt i en skål. Mums vad gott...

Om jag hade kul igår? Superskitakul! Mer får ni inte veta höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0