mycket snack, lite verkstad

Imorgon bitti vid klockan 7 så åker jag till Göteborg och till min älskling, ska bli så jäkla skönt att komma ifrån den här staden. Får se hur mycket jag kommer att blogga när jag är borta, men jag snor säkert Benjamins dator någon gång. Behöve få lite distans från saker och ting, och dessutom från bloggen. Har hänt lite saker nu här hemma som jag behöver komma ifrån, är så trött på att få skit för allt hela tiden utan att ens få en chans till att försvara mig.

Så kan det vara här i livet, och vissa saker måste man tackla på sitt eget lilla vis! Nu ska jag kolla på mitt älskade program Big Brother och sen ska jag packa och sova.

Puss på er så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0