nervöst sammanbrott?

Ni får ursäkta mitt tjat men just nu är jag skitnervös och jag vet inte vad jag ska ta mig till... Sitter och lyssnar på låtarna jag ska sjunga imorgon, och har gjort i en timme nu. Jag vet inte vad jag ska ha för kläder på mig heller, och allt bara snurrar i mitt huvud!

Jag tänkte gå ut och gå en stund och se om mina nerver lugnar ner sig, men sen så såg jag att det regnar så tappade lusten direkt. Kanske ska ta och städa mitt rum och lyssna på skitmusik som typ smörsång a la Mariah Carey i en timme och se om jag känner mig bättre sen.

Har ni nått tips på hur man får sånt här att gå över? Jag är dessutom skittrött för att jag sov så länge förut, har inte vaknat än riktigt.

NEJ skit på den här kvällen alltså!

http://4.bp.blogspot.com/_SMPy8jRWCJA/TBSMkvrLizI/AAAAAAAAAHQ/eNHjnLT0VJo/s1600/nerv%C3%B6s.png

Kommentarer
Postat av: Tove

det kommer gå bra Hanni, lycka till<3

2011-04-06 @ 07:10:31
URL: http://dintotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0