ruskväder

Usch vilket tråkigt väder det är, regn regn och mer regn! Man får verkligen inger lust att gå ut något mer idag... Jag har i alla fall nu varit hos min bror och firat hans fru, och det var trevligt! Fick jättegod tårta och så fick jag träffa mina små syskonbarn! De växer så snabbt nu, man hinner nästan inte med (tant-varning?).

Tänkte dra med mamma ut och övningsköra lite om en stund, jag måste öva att köra i regn. Har ganska så svårt för det för blir störd när det kommer så mycket vatten på alla rutor & speglar.

Nu måste jag skriva klart en krönika som jag ska skicka in till min chef ikväll, den handlar om varför killband syns mer i Norrköpings kulturliv än vad tjejband gör. Har ni någon teori på detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0