student hit&dit

När man har vissa i släkten som till och med är värre än jag på att kontrollera och planera saker, ja då är det inte lätt när man ska ta studenten den 16 juni. Redan nu så vill vissa att jag ska veta vart jag vill fira, vad jag vill ha för mat, vad jag önskar mig, om jag har köpt klänning, om jag kommer gå ut med bra betyg och ALLT annat ni kan tänka er! Jag blir så galet frustrerad, för jag har ingen lust att tänka på det just nu. Det är så mycket annat som pågår just nu, och framförallt så är min hjärna fastklistrad i sökningarna, så jag har ingen LUST att tänka på min student.

Vill du ha kallskuret eller varm mat.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0